De expo Horta & Wolfers ging van start op 29-11-2017 en liep tot eind 2018. Voor deze expo was een zeer beperkt communicatie-budget beschikbaar. De bedoeling was om een impact-analyse te maken van de communicatiecampagne voor Horta & Wolfers. De vraag is dus hoe het publiek op de hoogte werd gebracht van de bestaan van de expo met een beperkt communicatie-budget.
Nagaan
Methode datavergaring
In overleg met Mevr. Goffart werd afgesproken om een aantal specifieke vragen te integreren in de Museummonitor (individuelen).
Deze bevraging werd afgenomen met behulp van face-to-face interviews en liep net als de expo nog tot eind 2018.
Resultaten
In namen 357 respondenten deel aan de enquête.
Zij werden eerst gevraagd welke expo’s volgens hen liepen op het ogenblik van hun bezoek.
De 160/357 bezoekers die wisten dat Horta en Wolfers liep, kregen vervolgens extra vragen voorgeschoteld. De resultaten werden verwerkt in een rapport en opgeleverd op 27/03/2019.
Contact
Datum van de aanvraag: 22/11/2017.
De enquête werd geïntegreerd in de museummonitor en liep dus het hele jaar 2018.
Volledig rapport **
Dit rapport is beveiligd en enkel te consulteren mits toestemming van het PublieksObservatorium.
Aarzel niet om met ons contact op te nemen door te mailen naar reinoud.magosse@natuurwetenschappen.be of telefonisch op het nummer +32 (0)2 627 41 96